出碟撞正婆婆入院 林一峰勁擔憂

歌手林一峰到電台宣傳新碟及演唱會,講到他很久沒出來,他笑言自己以內向學生的態度來做音樂。講到演唱會,他表示3月21及22日在麥花臣開騷:「有期有興趣就做,依家對嘅事情、對嘅人,都要對嘅時間先成事,對晒位嘅個機率係愈嚟愈少,所以好珍惜。」但講到現時社會狀祝,問到可擔心演唱會取消?他坦言:「冇得擔心咁多先,諗唔到咁遠,因為近排婆婆入咗醫院個幾月,係啲老人家病要處理,所以費神。」 問到心情可有影響工作?一臉擔心的他表示:「屋企人嘅健康唔多唔少會影響,所以探到就探,希望佢快啲出院先。」他又透露個唱主題是講其成長故事,笑言自己是「九龍之子」。而新碟就會開騷時一起出,他苦笑:「依家錄音又要抽時間探病,如果出碟delay請大家見諒,最緊要出咗院先,碟出唔出到都ok。」

Close

Cart (0)

Cart is empty No products in the cart.