糖兄妹開演唱會賀成軍十年 只演一場未夠喉:唱完覺得冇事發生過

糖兄妹在十周年再度合體,早前先後推出專輯《Sugar Box》及舉行線上音樂會,昨晚(24/10)更在海洋公園怡慶坊舉行《預見十年音樂會》,為疫情爆發後首個實體演唱會,獲陳瀅、鄺潔楹、黃美棋等圈中好友現身撐場。

演唱會先以成名作《我最愛糖》及糖妹作品《在這家》揭開序幕,並向大家打招呼:「好開心疫情下可以舉行實體音樂會,10周年對我哋嚟講好值得紀念,今晚會帶畀大家呢10年嘅創作。」其後二人先後唱出《別煩著我》、《一個人咖啡》、《自話自說》等作品。

糖妹在演唱會前接受《香港01》訪問時透露,今次演唱會只有不足一個月時間籌備,但認為機不可失:「之前做咗個XR音樂會,收視率都好好,但係本身諗住今年可能真係冇實體,都起碼有個線上,點知突然間有呢個位置畀我哋,咁當然做啦!」

即使準備時間倉促,但糖兄認為問題不大:「其實有一定難度,始終今次係一個正常時間嘅演唱會,都要預備番咁上下數量嘅歌。好彩今次都係自己歌,同埋搵番以往幫開我哋嘅樂手,所有嘢都比較容易做咗。」他們本來擔心門票銷量未如理想,但最後不足一個星期就賣出全數450張門票,直言非常幸運。

今次糖兄妹亦演繹從未曝光的新歌《天天連載》(暫名),糖兄坦言這是送給現場觀眾的禮物,希望透過新歌表達對歌迷的誠意:「過咗十年,我哋從來都冇忘記過佢哋。我哋一直搵機會親身話畀佢哋知,我哋係真心想多謝佢哋。所以呢首新歌係專登留番今晚,既然佢哋鍾意我嘅音樂,我哋就率先將我哋嘅音樂,第一時間畀佢哋聽。」

今次演唱會只有一場,糖兄妹直言未夠喉,糖妹笑指:「我唱完Rehersal都唔知發生緊咩事,可能唱完今晚都係覺得冇事發生過,想聽日繼續。」糖兄指:「要睇情況,都冇得夾硬嚟,場地只可以提供到今日。睇下反應如何啦,相信公司都好希望可以再開。」

Close

Cart (0)

Cart is empty No products in the cart.