錄廣播劇 葉麗儀用丹田鬥大聲

殿堂級歌手葉麗儀(Frances)以特別嘉賓身份,聯同一眾資深播音員金剛(周朝杰)、朱雪梅、陳慕賢等,為慶祝長壽廣播劇50周年獻「聲」。Frances興奮地分享聲演的趣事,又指為圓阿仔願望,與廣播劇中的播音員合照「認樣」:「全家喺澳洲都係廣播劇嘅擁躉,有喺互聯網聽,成日聽聲好少見到樣。」

金剛話:「就好似我哋成日聽葉麗儀把聲,但好少見樣,幾驚佢要我唱歌,點知真係要我唱!」Frances笑言由金剛帶領一齊唱《上海灘》:「但佢就唱泰文版,我哋唱粵語版。啱啱先知佢哋做咗50年,呢個廣播劇好深入民心,有好多外國華僑都鍾意聽呢個節目先知道香港嘅事。」

埋怨香港演唱會場地難搵

Frances表示曾經參演過一次廣播劇:「都30幾年前,係關演唱會事,雖然係做歌手,但個故事係作嘅,唔同今日嗰個真係做番自己。」問有機會可會想再參與?她點頭話都想。而經常於廣播劇內對伙記破口大罵的金剛笑說:「今日應該要畀多啲對白我鬧葉麗儀。(點解要鬧?想鬧佢唱得好聽?)係我特色嚟,唔鬧人唔安落。」二人又搞笑話要用丹田「鬥大聲」,Frances打趣話:「細細個已經好高大,坐班房後面,一講嘢老師就聽到。」

提到8月首次假旺角麥花臣場館舉行兩場的個唱,Frances表示再同音樂人倫永亮合作好有信心,是發燒友經典歌曲演唱會。問會否考慮加場?她坦言未知:「喺香港開演唱會好難搵期(場地),艱難到不得了,依家都要通宵搭台。」

https://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/entertainment/20180621/bkn-20180621134720158-0621_00862_001.html

Close

Cart (0)

Cart is empty No products in the cart.