鄭中基畀陳漢娜怒摑嗌爽:叫佢唔好留手!

藝人鄭中基到紅磡出席電影《遺愛》開鏡拜神儀式,片中他飾演警察追查有關胡子彤及陳漢娜的案件,他表示劇情沉重,但第一次拍真人真事改編的電影,感到十分興奮:「個故事好慘,當然要改得更加戲劇化。(有冇抽離唔到?)都唔會,我多數半夜拍到第日下午返,個仔都返緊學,我瞓醒就冇事,而且我飾演串連件事嘅人,佢哋會慘啲。(拍呢類題材係咪想攞獎?)我希望導演攞到,真係寫得好好。(片酬係咪收平咗好多?)冇乜點計,想支持新導演同埋好鍾意個劇本。」講到昨晚被陳漢娜怒摑,他笑言好爽:「爽呀!叫佢唔好留手,因為驚要打多幾下,點知佢唔留手,都係要打多幾下。」

講到政府撥出10億港元支持電影發展基金,他直言是好事:「當然係好事,韓國娛樂事業咁成功,都係因為得到政府支持。」

Close

Cart (0)

Cart is empty No products in the cart.