周國賢首拍動作片搞到周身傷

歌手周國賢(Endy)連月來變身拳手為電影《一秒拳王》拍攝,他稱是樂隊ToNick主音恆仔(趙善恆)找他演出:「恆仔係編劇兼導演出身,當佢搵我拍一部拳擊電影,基本我係好鍾意拳擊片,好鍾意刺激感,所以問我有冇興趣時,就即刻答應。」電影日前終於煞科,這次是Endy首度拍動作片,拍到周身瘀傷,開拍前兩個月就開始學拳,每日做6、7小時Gym再練幾小時拳,不過在拍攝前不慎扭傷盤骨及背肩都有傷,所以負傷開工:「有幾場打拳戲,都拍得好辛苦,痛到成個人都孿埋,之後都要去針灸先得。」不過,Endy拍得好Enjoy:「係好辛苦,希望出嚟效果好啦,人一世、物一世,唔好係我唯一一部動作電影就得。」

講到其中一場「終極之戰」是與泰國男演員查農激戰,Endy表示:「佢有份拍《出貓特攻隊》,所以香港人都會識佢,武師飛過去教佢拳,雖然佢唔係真正拳手,但佢有好天份,出拳好重,對打果幾場自己都好大壓力。」而Endy亦大讚有份演出的張建聲,因對方再次為部戲又肥變瘦:「佢之前係拍緊一部戲係演張飛,大家諗下張飛身形係幾大件,之後佢又要演番個拳手,佢就日日着住焗汗衫去練拳,見佢練到口唇白晒,差啲昏迷,佢咁勤力亦令到大家士氣好高昂。」

Close

Cart (0)

Cart is empty No products in the cart.