成軍十周年互爆秘密 糖兄爆糖妹死穴

無綫娛樂新聞台節目《StarTalk》邀請了糖兄妹擔任嘉賓,大談出道十周年及合體推出實體專輯感受,糖兄說:「感嘆十周年都仲喺度,因為依家世界轉變得咁快,有啲嘢一兩年已經好似好耐,我哋經歷咗十年真係唔容易。」糖妹說:「我哋有五年時間冇以糖兄妹名義出歌,大家分開發展,糖兄做幕後音樂,我就去咗拍劇同做主持,係多咗人留意自己,不過注意力去晒演戲同主持嗰度,近年上咗《流行經典50年》又或者自己拍Cover片,大家又好似留意番呢個女仔係好認真唱歌,所以十周年都係時候出返嚟見大家。」兩人又在節目中互爆小秘密,講到糖妹死穴時,糖兄說:「有好多都唔講得,點解你咁耐都冇拖拍?」糖妹笑說:「唔使急,阿媽話再大個啲生仔會好辛苦,我心諗生仔都要諗,未諗到呢Part住。」糖兄叫糖妹不用擔心,因為科技進步,年紀大也可以生仔。問到糖兄令糖妹不滿的事情時,糖妹說:「佢成日唔記得帶證件,點解呢啲事可以試過兩次。」糖兄說:「一次係身份證,另外一次係回鄉證,其中一次因為咁去唔到內地工作,自此以後同事、同埋我老婆都提醒我,呢件事我自己都好不滿。」

Close

Cart (0)

Cart is empty No products in the cart.