林一峰打拳練氣 林二汶打坐養生

歌手林一峰錄影ViuTV音樂節目《Chill Club》,有指瘦了不少,他坦言因有打緬甸拳:「為3月嘅演唱會特登學打緬甸拳,學咗3個月,用嚟強身健體同練氣,因為疫情關係取消咗演唱會,都好可惜,但創作同表演長期都可以做。(演唱會延期到幾時?)7月,但冇場,所以要延到出年,不過新碟5月頭會喇,做好晒。」問疫情下出碟可擔心影響銷量?他表示:「冇得擔心咁多,做音樂唔好諗咁多,如果你值得嘅話銷量話畀你聽可以做落去。」

問可會多做宣傳?他笑言:「我平時都好少做,反而想打多啲拳,打上癮。(依家場館關閉冇得練?)依家打唔到,惟有喺屋企郁下,喺屋企仲可以做多啲創作同煮嘢食。」他謂近來食素收身。

問可會叫妹妹林二汶一起打拳減肥?他笑言:「冇喎,佢好錫身、健康,但佢唔係好郁,我煮嘢畀佢都唔食,因為佢嫌太齋,佢唔好同我一齊打拳,唔好拖累我,佢會自己打坐嘅,佢好健康嘅,肥瘦唔緊要。」

Close

Cart (0)

Cart is empty No products in the cart.