增磅10公斤!周國賢操肌做拳手洗底

歌手周國賢到中環海濱出席戶外演出,身穿外套的他唱到頂唔順太熱要除褸,穿白色背心的他明顯大隻不少,原來他最近為電影練打泰拳,更增磅10公斤操肌:「角色係拳手,仲有一半要增,即係要增多10公斤,我覺得人一世物一世,第一個最Man嘅決定係小學時決定夾Band,第二個最Man嘅決定就係今次,我想洗底,之前都係畀人官仔骨骨、書生嘅感覺,想Man番次。」

他又謂現時要不停食嘢:「去到最脹之後就慢慢減。(套戲幾時拍?)個半月後開鏡。(會唔會大壓力要趕住有成果?)開頭唔覺,佢哋叫我任食嘢,但其實真係有啲人難肥啲,我會肥,但只肥喺下巴同肚腩位。」他坦言打拳過程辛苦,到時戲入面亦會與高手過招:「導演ToNick嘅恆仔(趙善恆)話我可以得到一個黑手拳手,我話唔好啦。(驚唔驚到時要捱打?)預咗嘅,但從中都學到好多嘢。」

Close

Cart (0)

Cart is empty No products in the cart.