14年後再遇霆鋒!周國賢驚顯老唔敢同台

https://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/entertainment/20190317/bkn-20190317163232220-0317_00862_001.html

歌手周國賢(Endy)參與在亞洲國際博覽館露天廣場舉行的音樂會,演出後他興奮表示認真爽:「以前以Zarahn身份都有唱戶外騷,都勾起好多回憶。」講到剛才演繹為壓軸嘉賓謝霆鋒作曲的《塞車》,問到稍後會一齊Jam歌?Endy指不會:「會盡量留到最尾,因為之後都有工作在身,不過佢都有多謝我嚟玩,對上一次見佢真人已經係14年前參與電視節目,當時仲寫咗兩首歌畀佢。」之後會再寫歌給霆鋒?他笑笑口話要等對方開口先,又自嘲樣子比霆鋒滄桑:「好神奇!佢仲Keep得咁好!個樣冇變咁,驚同佢Jam歌企埋會顯老!」

不過他坦言開頭都好驚帶動不了萬人大場:「因為好耐冇彈過電結他。(第一次喺咁大個場?)之前有喺西九開過,個規模大啲,但都係近萬人,仲記得畀人投訴聲浪太大。」是否為稍後的個唱做預演?他表示之後的演唱會比起今次戶外騷的形式不一:「會係文靜少少,藝術嘢,唔係萬人大樂隊。」

Close

Cart (0)

Cart is empty No products in the cart.