鄭中基囡囡歌酬一粒糖

鄭中基(Ronald)五場紅館騷,前晚圓滿結束,演出嘉賓除了女兒梓喬和爸爸鄭東漢外,還有音樂人陳少琪女兒陳明憙及《龍咁威》電影拍檔張達明、李璨琛及導演谷德昭。鄭中基宣佈將開拍《龍咁威3》,又爆陳少琪:「有次陳少琪請食飯,餸未嚟晒,陳少琪就突然話心臟病要即刻入醫院,嗰晚餐飯最終我找數,啲醫藥費又係我畀,但啲保險就佢claim,冇畀番錢我。」父親鄭東漢台上介紹鄭家傭人謙姐及DJ Uncle Ray上台:「細個夾band認識Uncle Ray,邀請我哋上節目同表演,因為佢我同Ronald先有機會喺呢個台上。」 鄭中基完騷後,與太太、女兒及父親三代同堂出席慶功宴。

唔抗拒同ViuTV合作

完騷後,鄭中基受訪時表示,不明何解女兒不怯場。問到女兒收多少歌酬?他笑言:「我哋好慳家,歌酬一粒糖,佢已經好開心。」提到早前方力申和梁漢文當嘉賓時提出拍「美男廚房」,ViuTV隨即指準備好隨時合作,他笑說:「我諗佢哋搞錯咗,我哋嘅T viu B電視台喺fb有page,佢哋get錯咗我哋意思,但依然可以有合作機會。」

Close

Cart (0)

Cart is empty No products in the cart.