叱咤:聲沙謝安琪照唱歌

叱咤頒獎禮舉行,「叱咤十大」第二位就由謝安琪的《一個女人和浴室》奪得,似乎仍生病的她聲沙沙表示:「好開心,同麥浚龍合作好醉心嘅企劃,好冒險,因為冇乜經驗,所以得到大家支持好開心。」她謂團隊有很多新嘗試,故逐一多謝他們,最近笑言:「如果漏咗多謝你,你係最特別嘅。」聲沙沙的她講講下期間清一清喉嚨,但都有照唱歌。

周國賢的《錢七》奪得「叱咤十大」的第六位,他表示首次不是以自己歌上台攞獎,又多謝高佬:「15歲畀佢呃返屋企,佢攞支電結他教我彈chord,從此組咗Zarahn,識咗25年一直冇同佢講,其實佢作曲好叻,一直冇講因為驚佢驕傲。」他又多謝在加拿大都幫他填詞的藍奕邦,但他都是未講完就已起音樂。唱完後他多謝之前幫他在的士執番銀包的善心人。

第五位由張敬軒的《天才兒童》奪得,他多謝幫過他的同事及做歌的人。第四位就由陳奕迅的《可一可再》奪得,但陳奕迅未有到場。第三位就由RubberBand的《未來見》奪得,6號表示首歌其實2017年已寫起,但因為懶,所以是唱片最後一首歌才完成,而阿正就謂此曲是想寫畀已離世的愛犬,亦多謝太太:「如果冇佢我哋唔會企喺度。」之後6號多謝太太,又有點哽咽說:「呢個時代無懼唱想唱嘅歌,無憾做自己係好難。」之後台下歌手一起企起身。

Close

Cart (0)

Cart is empty No products in the cart.