糖妹進擊有着落部署沙灘婚禮

形象可愛親切的糖妹事業得意,可惜愛情方面,自六年前與舊愛分手後就一直「守dry」,難怪身邊好友都戥她着急,紛紛為她做紅娘。直至近日終於傳來好消息,春風滿面的她坦言現時確實有食緊飯的「朋友」,雙方了解中,但就不心急拍拖!糖妹充滿信心,自信肯定嫁得出,並已幻想將來結婚畫面。

工作篇:咁高咁大食得痛快

藝人糖妹(黃山怡)最近與黃美棋、鄺潔楹(Judy)拍攝無綫節目《香港美食一條街》而成為好友,三位「哈比人」首次合作,「咁高咁大」很開心:「大家講嘢唔使岳高頭,今次做節目條頸終於唔使咁攰,平起平坐唔需要踩高蹺。」她笑言三人年紀差不多,很玩得埋,聚在一起就變成一個墟,她大讚兩位好拍檔:「美棋背稿能力好強,可以一字不漏背晒,Judy就好好玩,轉數好快,有時我講啲爛gag或想做啲效果出嚟,佢會接得好快,大家嘅崗位同配合唔錯。」

糖妹(黃山怡)

一集食足17餐

講到在節目內不停食,一日會試五至六間餐廳,最高峰一集食足十七間,她說:「我哋每星期拍三至四日,每人都有其他工作,所以一有時間就會食得清淡啲,或者跑步。(有冇上磅肥咗幾多?)唔好面對現實啦,哈哈,如果有啲廣告代言工作,影相前嗰三日每日跑成個幾鐘,務求塊面同個身收番水。」她開心節目反應很好,還帶挈餐廳生意:「原來我哋講嘅嘢會影響公眾消費意向,如果好食我哋會係咁講黐線,睇番有一集真係講咗好多黐線。(會繼續拍落去? )之後唔知會唔會加多兩個哈比人落嚟,但希望我哋三個盡量喺度。」因為今次節目,她終於的起心肝開設一個分享美食的Account。

婚姻篇:性格主動睇啱就衝

一是由信得過的好友介紹,一是自己已認識很久,這兩種男生糖妹才會考慮。糖妹自問性格主動,假如眼前突然出現一個令她覺得一定要走在一起的人,絕對會主動出擊,她也對結婚有憧憬,至於會否生兒育女則是後話。

剛出席完好友王敏奕的婚禮,糖妹被一對新人的誓詞感動到喊,又笑言已幻想將來結婚的畫面:「簡簡單單,屋企人同最熟嘅朋友喺度就夠,一定喺海外,沙灘或草地都OK。」糖妹說時春風滿面,莫非一切已在掌握中?她笑言:「結婚一定唔會係呢幾年嘅事,但係咪單身呢?確實有食緊飯嘅朋友,唔知會唔會係男朋友或結婚對象,總之感情狀況係了解中,對方係朋友介紹,唔再講太多。(大機會一齊?)如果我答咗你,佢睇咗咁點算?將來有咩問題咪好尷尬?唔講,哈哈!」

求偶篇:長期等愛首選圈外

工作排山倒海,除了拍節目外,組合糖兄妹亦合體出歌,還有其他廣告、配音等,雖然事業得意,但自六年前與何浩文甩拖後,糖妹在愛情方面就「交白卷」,她坦言期間亦有約會過:「一定有好多朋友替我着急,介紹啲朋友仔畀我識,我都勸自己open少少,唔好一日到黑舂個頭去做嘢,點都要出去食吓飯、識吓新朋友,但我真係冇嗰種着急嘅感覺,就算身邊有朋友做咗爹哋媽咪,我完全唔覺得有壓力,除咗阿媽有時會哦我之外。」

嚴選對象急唔嚟

除非去到結婚,否則糖妹不會刻意公開感情事,選擇對象也不想揀圈內人,有此考慮,難道與上一段感情有關?她說:「唔關事,首先,我想嗰個人係圈外人,但又想佢明白我嘅工作,圈內人有個問題,就係點都會有啲壓力,可能一年內發現唔夾,但大家睇我哋好幸福,所以實有壓力想繼續一齊證明畀人睇。第二,我唔想有一段時間做嘅嘢係畀呢個人個名cover住,我好討厭呢種感覺,所以下次拍拖唔會講出嚟。如果對方係因為你係artist而想同你拍拖,呢個人你都唔會同佢一齊啦,一層一層篩選之下,遇到嘅機會率變得好低,所以都係急唔嚟。」

https://orientaldaily.on.cc/cnt/entertainment/20191114/00282_032.html

服裝:agnès b.

Close

Cart (0)

Cart is empty No products in the cart.